Badania naukowe studentów w zakresie satysfakcji klienta w administracji samorządowej
Studenci naszego Instytutu dokonali analizy badań ankietowych dotyczących satysfakcji Klienta w urzędach gmin województwa Kujawsko – Pomorskiego.
Opracowanie dotyczy poziomu satysfakcji Klienta z usług urzędów gmin, obejmuje swoim zakresem wszystkie urzędy gmin na terenie województwa KujawskoPomorskiego.
Przeanalizowane zostały wyniki badań ankietowych dotyczące satysfakcji Klienta przeprowadzane przez urzędy gmin województwa KujawskoPomorskiego od początku ich gromadzenia, aż do chwili obecnej. Większość ankiet powstawała w oparciu badanie „Oceń Urząd”.
W analizie wykorzystano także komentarze Klientów urzędów gmin, w których wypowiadali się oni na temat jakości świadczonych usług i wysuwali własne pomysły mające zagwarantować jak najwyższą jakość obsługi.
Dostęp do wyników z badań ankietowych możliwy był dzięki zastosowaniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, korespondencja prowadzona była za pomocą Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).