Wydarzenie Media Experience pod hasłem: customer experience
28 listopada br. odbyła się Konferencja Media Expercience Business and Educational Workshops organizowana przez firmę Media System Sp. z o.o., w której udział wzieli Członkowie Koła Naukowego "Prawo&Biznes"
To już 3 edycja wydarzenia, a 2, w której udział wzieli Członkowie naszego Koła. Dzięki takiej możliwości mają oni okazję zapoznać się z praktycznymi aspektami zarządzania firmą, w tej edycji głównie w kontekście Customer Experience.
Podczas konferencji dr Anita Kubanek poprowadziła prelekcję nt.: "Empatyzacja i doświadczenie klienta – kluczowy element strategii biznesowej", w ramach której odbył się eksperyment na losowo wybranych uczestnikach Konferencji mający na celu potwierdzenie zasadności wykorzystania customer experience w firmach. Wśród innych prelegentów znaleźli się kontrahenci i partnerzy firmy Media System Sp. z o.o. oraz jej pracownicy, którzy od strony praktycznej ukazali procesy i narzędzia wykorzystywane w swojej pracy, mające związek z hasłem przewodnim konferencji - customer experience.
Konferencja Media Experience powstała z chęci dzielenia się doświadczeniem z innymi. Wraz z partnerami przedstawiciele firmy Media System Sp. z o.o. cyklicznie prezentują kulisy prowadzonych wspólnie projektów i dzielą się wiedzą w zakresie wdrażania i prowadzenia specjalistycznych kampanii.
Serdecznie dziękujemy firme Media System Sp. z o.o. za umożliwienie wzięcia udziału w tym wydarzeniu Studentom naszego Instytutu, a samym Studentom gratulujemy ambicji i chęci udziału w takich inicjatywach.