Informacje dla studentów
Serdecznie zapraszamy na II Ogólnopolską Konferencję Naukową "Dowody w postępowaniu cywilnym"
Serdecznie zapraszamy na II Ogólnopolską Konferencję Naukową pt. "Dowody w postępowaniu cywilnym". Jest ona organizowana już w najbliższy piątek, tj. 19 kwietnia 2024 roku, od godziny 10:00 w Auli Auditorium Maximum, w budynku Collegium Iuridicum Novum Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Dostępna będzie także transmisja on-line, poprzez platformę MS Teams: teams.microsoft.com
Konferencja jest bezpłatna, natomiast obowiązują zapisy. Zapisać można się pod tym linkiem: Formularz Google
Warto również wspomnieć, iż Okręgowa Izba Radców Prawnych w Poznaniu, jako Patron Wspierający OKN, przyznała wydarzeniu 5 punktów szkoleniowych, zatem jest to również wydarzenie kierowane do osób, które wykonują już zawód Radcy Prawnego.
Partnerem Głównym OKN jest Kancelaria prawna Sołtysiński Kawecki & Szlęzak, będąca jedną z czołowych, niezależnych firm prawniczych w Polsce.
Więcej informacji o Wydarzeniu można znaleźć na stronie Wydarzenia na portalu Facebook: www.facebook.com
Serdecznie zapraszamy na XV Ogólnopolską Konferencję „Nauka i pasja kluczem do sukcesu”
Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy studentów i młodych naukowców do udziału w XV Ogólnopolskiej Konferencji „Nauka i pasja kluczem do sukcesu”, która odbędzie się 22-23 maja 2024r. w Centrum Edukacji Międzynarodowej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.
Zakres tematyczny konferencji:
- Innowacje w ekonomii i zarządzaniu
- Innowacje technologiczne i IT
- Nauki medyczne i zdrowie
- Komunikacja marketingowa i nowe media
- Zrównoważony rozwój
Organizatorem konferencji jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.
Szczegółowe informacje zamieszczone są na stronie internetowej www.naukaipasja.com.pl oraz na profilu facebook.
Referaty, które uzyskają pozytywną recenzję, mogą zostać opublikowane w czasopismach wydawanych przez WSIiZ, znajdujących się w wykazie Ministra Nauki: Studia Humana (40 pkt.) i Soci@lCommunication (20 pkt.) oraz Financial Internet Quarterly (40 pkt.).
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 6 maja 2024r. Formularz rejestracyjny znajduje się na stronie www.naukaipasja.com.pl
Koszt uczestnictwa: 110 zł, termin wniesienia opłaty konferencyjnej: 10 maja 2024 r.
Miejsce konferencji:
Centrum Edukacji Międzynarodowej WSIiZ
Kielnarowa 386A
36-020 Tyczyn, Polska
Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu „Doskonała nauka II”
Serdecznie zapraszamy.
Konferencja pt. „ZATRUDNIENIE W OBSZARZE FINANSÓW I RACHUNKOWOŚCI”
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce Oddział Okręgowy w Bydgoszczy zaprasza studentów kierunków finansów i rachunkowości uczelni województwa kujawsko-pomorskiego na konferencję online „ZATRUDNIENIE W OBSZARZE FINANSÓW I RACHUNKOWOŚCI”, która odbędzie się 17 kwietnia 2024 r. o godzinie 13:00.
Konferencja jest bezpłatna. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Zapisy przyjmowane są poprzez formularz zgłoszenia: Formularz Google
Zachęcamy do zgłaszania się na kandydatów na elektorów studenckich w wyborach Rektora naszego Uniwersytetu na kadencję 2024-2028
Drodzy Studenci,
zachęcamy Was do zgłaszania się na kandydatów na elektorów studenckich w wyborach Rektora naszego Uniwersytetu na kadencję 2024-2028.
Rektora wybiorą elektorzy w liczbie 120 spośród których 23 to będziecie Wy - Studenci (pozostali to przedstawiciele nauczycieli akademickich, pracowników administracji i doktorantów). Wasz głos ma zatem znaczenie!
Informacje jak i kiedy się zgłosić podane są na stronie Samorządu Studenckiego:https://wybory.ukw.edu.pl
Zapraszamy do zapoznania się z nimi. Zgłosić może student studenta - tak (co oczywiste ale warte podkreślenia) ze studiów stacjonarnych, jak i niestacjonarnych. Zgłoszenia trzeba złożyć osobiście w siedzibie Samorządu, co jest na luzie wykonalne.
Nie wypada, aby z naszego Wydziału nie było przedstawicieli w kolegium elektorów Was Drodzy Studenci. Działajcie zatem, bo Wasz głos ma znaczenie!
Zajęcia z "Cyfrowych źródeł informacji"
Drodzy Studenci,
Biblioteka UKW zaprasza na zajęcia z "Cyfrowych źródeł informacji". Szkolenie obejmuje przegląd elektronicznych baz, katalogów, repozytoriów i bibliotek cyfrowych dostępnych w zasobach komercyjnych i w open access. Zajęcia skierowane są głównie do studentów piszących prace dyplomowe.
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt pod mailem: ahj@ukw.edu.pl
Dyżury pracowników Wydziału
Szanowni Państwo,
informacje na temat dyżurów pracowników Wydziału dla studiów stacjonarnych na semestr letni znajdziecie w zakładce STUDENT - HARMONOGRAMY.
Natomiast dyżury pracowników Wydziału dla studiów niestacjonarnych na semestr letni pojawią się w przyszłym tygodniu.
Poszukiwani studenci na praktykę w biurze rachunkowym!
Drodzy Studenci,
jako związek pracodawców poszukujemy dla jednej z naszych firm zrzeszonych – biura rachunkowego – praktykantów. Jeśli uważacie Państwo, że wśród studentów Wydziału mogą się znaleźć Osoby zainteresowane takimi praktykami, będziemy wdzięczni za rozpowszechnienie ogłoszenia.
Konkurs - "Nagroda Prezydenta Miasta Bydgoszczy za pracę inżynierską, magisterską lub doktorską związaną z Bydgoszczą"
Prezydent Miasta Bydgoszczy poinformował o kolejnej edycji konkursu "Nagroda Prezydenta Miasta Bydgoszczy za pracę inżynierską, magisterską lub doktorską związaną z Bydgoszczą".
Zapraszamy zdolnych młodych ludzi do udziału w konkursie i zaprezentowania swoich ambitnych i odważnych projektów.
Komplet materiałów informacyjnych związanych z konkursem znajduje się w załączniku. Informacje są także dostępne na stronie internetowej bydgoszcz.pl/najlepszydyplom.
Dział ds. Osób z Niepełnosprawnościami poszukuje studentów chcących podjąć zadanie asystentów organizacyjnych studentów z niepełnosprawnościami
Dział ds. Osób z Niepełnosprawnościami poszukuje studentów chcących podjąć zadanie asystentów organizacyjnych studentów z niepełnosprawnościami.
W szczególności poszukuje:
- II rok kierunku Administracja;
Zatrudnieni asystenci będą odpowiedzialni m.in. za wsparcie organizacji nauki, wsparcie organizacyjno-techniczne oraz informacyjne, itp. Wymiar pracy to 20 h miesięcznie. Za wykonanie zadań przysługiwać będzie wynagrodzenie 1000 zł brutto miesięcznie.
Podmiotem zatrudniającym asystentów jest Stowarzyszenie ASPI.
Studenci zainteresowani ofertą proszeni są o kontakt mailowy z Działem ds. Osób z Niepełnosprawnościami, wpisując w tytule maila „ASYSTENT ORGANIZACYJNY”.
e-mail: niepelnosprawni@ukw.edu.pl
Nagroda Prezydenta Miasta Bydgoszczy dla wyróżniających się studentów
Informujemy o możliwości ubiegania się o Nagrodę Naukową Prezydenta Miasta, Stypendium Prezydenta dla wybitnych młodych naukowców oraz Stypendium Prezydenta dla wyróżniających się studentów.
Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie!
Plebiscyt Edukacyjny 2023
Drodzy Studenci!
Zapraszamy Was do udziału w "Plebiscycie Edukacyjnym 2023". Możecie w nim zgłosić swojego kandydata do tytułu "Nauczyciel Akademicki".
Zaszczytne tytuły zostaną przyznane najpierw w każdym powiecie, później w województwie, a następnie w skali całego kraju. Z pewnością warta docenienia jest umiejętność pełnego pasji i zaangażowania przekazywania wiedzy, wysoka kultura osobista i przyjazne, partnerskie podejście do studentów.
Więcej informacji na stronie www.pomorska.pl
Stypendia dla studentów w roku akademickim 2023/2024
Dział Rekrutacji i Spraw Studenckich informuje, że w roku akademickim 2023/2024 logowanie na wszystkie typy stypendiów będzie odbywało się drogą elektroniczną w systemie USOSweb na stronie usosweb.ukw.edu.pl.
Terminy składania dokumentów:
1. Stypendia socjalne:
-
Wnioski drogą elektroniczną należy złożyć w terminie: 16.10.2023 r. -20.10.2023 r.
-
Papierowe wnioski należy złożyć do 23 października.
2. Stypendia dla osób z niepełnosprawnością:
-
Stypendia rektora i stypendia dla osób z niepełnosprawnością należy złożyć w terminie: 23.10.2023 r. -25.10.2023 r.
-
Papierowe wnioski należy złożyć do 26 października.