Wydział Prawa i Ekonomii

Informacje dla studentów

Serdecznie zapraszamy na II Ogólnopolską Konferencję Naukową "Dowody w postępowaniu cywilnym"

Serdecznie zapraszamy na II Ogólnopolską Konferencję Naukową pt. "Dowody w postępowaniu cywilnym". Jest ona organizowana już w najbliższy piątek, tj. 19 kwietnia 2024 roku, od godziny 10:00 w Auli Auditorium Maximum, w budynku Collegium Iuridicum Novum Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Dostępna będzie także transmisja on-line, poprzez platformę MS Teams: teams.microsoft.com

Konferencja jest bezpłatna, natomiast obowiązują zapisy. Zapisać można się pod tym linkiem: Formularz Google

Warto również wspomnieć, iż Okręgowa Izba Radców Prawnych w Poznaniu, jako Patron Wspierający OKN, przyznała wydarzeniu 5 punktów szkoleniowych, zatem jest to również wydarzenie kierowane do osób, które wykonują już zawód Radcy Prawnego.

Partnerem Głównym OKN jest Kancelaria prawna Sołtysiński Kawecki & Szlęzak, będąca jedną z czołowych, niezależnych firm prawniczych w Polsce.

Więcej informacji o Wydarzeniu można znaleźć na stronie Wydarzenia na portalu Facebook: www.facebook.com

 

 

Serdecznie zapraszamy na XV Ogólnopolską Konferencję „Nauka i pasja kluczem do sukcesu”

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszamy studentów i młodych naukowców do udziału w XV Ogólnopolskiej Konferencji „Nauka i pasja kluczem do sukcesu”, która odbędzie się 22-23 maja 2024r. w Centrum Edukacji Międzynarodowej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

Zakres tematyczny konferencji:

  • Innowacje w ekonomii i zarządzaniu
  • Innowacje technologiczne i IT
  • Nauki medyczne i zdrowie
  • Komunikacja marketingowa i nowe media
  • Zrównoważony rozwój

Organizatorem konferencji jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

Szczegółowe informacje zamieszczone są na stronie internetowej www.naukaipasja.com.pl oraz na profilu facebook.

 Referaty, które uzyskają pozytywną recenzję, mogą zostać opublikowane w czasopismach wydawanych przez WSIiZ, znajdujących się w wykazie Ministra Nauki: Studia Humana (40 pkt.) i Soci@lCommunication (20 pkt.) oraz Financial Internet Quarterly (40 pkt.).

 Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 6 maja 2024r. Formularz rejestracyjny znajduje się na stronie www.naukaipasja.com.pl

Koszt uczestnictwa: 110 zł, termin wniesienia opłaty konferencyjnej: 10 maja 2024 r.

Miejsce konferencji:

Centrum Edukacji Międzynarodowej WSIiZ

Kielnarowa 386A

36-020 Tyczyn, Polska

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu „Doskonała nauka II”

Serdecznie zapraszamy.

Konferencja pt. „ZATRUDNIENIE W OBSZARZE FINANSÓW I RACHUNKOWOŚCI”

Stowarzyszenie Księgowych w Polsce Oddział Okręgowy w Bydgoszczy zaprasza studentów kierunków finansów i rachunkowości uczelni województwa kujawsko-pomorskiego na konferencję online „ZATRUDNIENIE W OBSZARZE FINANSÓW I RACHUNKOWOŚCI”, która odbędzie się 17 kwietnia 2024 r. o godzinie 13:00.

Konferencja jest bezpłatna. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Zapisy przyjmowane są poprzez formularz zgłoszenia: Formularz Google

 

Zachęcamy do zgłaszania się na kandydatów na elektorów studenckich w wyborach Rektora naszego Uniwersytetu na kadencję 2024-2028

Drodzy Studenci,

zachęcamy Was do zgłaszania się na kandydatów na elektorów studenckich w wyborach Rektora naszego Uniwersytetu na kadencję 2024-2028.

Rektora wybiorą elektorzy w liczbie 120 spośród których 23 to będziecie Wy - Studenci (pozostali to przedstawiciele nauczycieli akademickich, pracowników administracji i doktorantów). Wasz głos ma zatem znaczenie!

Informacje jak i kiedy się zgłosić podane są na stronie Samorządu Studenckiego:https://wybory.ukw.edu.pl

Zapraszamy do zapoznania się z nimi. Zgłosić może student studenta - tak (co oczywiste ale warte podkreślenia) ze studiów stacjonarnych, jak i niestacjonarnych. Zgłoszenia trzeba złożyć osobiście w siedzibie Samorządu, co jest na luzie wykonalne.

Nie wypada, aby z naszego Wydziału nie było przedstawicieli w kolegium elektorów Was Drodzy Studenci. Działajcie zatem, bo Wasz głos ma znaczenie!

Zajęcia z "Cyfrowych źródeł informacji"

Drodzy Studenci,

Biblioteka UKW zaprasza na zajęcia z "Cyfrowych źródeł informacji". Szkolenie obejmuje przegląd elektronicznych baz, katalogów, repozytoriów i bibliotek cyfrowych dostępnych w zasobach komercyjnych i w open access. Zajęcia skierowane są głównie do studentów piszących prace dyplomowe.

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt pod mailem: ahj@ukw.edu.pl

 

Dyżury pracowników Wydziału

Szanowni Państwo,

informacje na temat dyżurów pracowników Wydziału dla studiów stacjonarnych na semestr letni znajdziecie w zakładce STUDENT - HARMONOGRAMY.

Natomiast dyżury pracowników Wydziału dla studiów niestacjonarnych na semestr letni pojawią się w przyszłym tygodniu.

Poszukiwani studenci na praktykę w biurze rachunkowym!

Drodzy Studenci,

jako związek pracodawców poszukujemy dla jednej z naszych firm zrzeszonych – biura rachunkowego – praktykantów. Jeśli uważacie Państwo, że wśród studentów Wydziału mogą się znaleźć Osoby zainteresowane takimi praktykami, będziemy wdzięczni za rozpowszechnienie ogłoszenia.

 

Konkurs - "Nagroda Prezydenta Miasta Bydgoszczy za pracę inżynierską, magisterską lub doktorską związaną z Bydgoszczą"

Prezydent Miasta Bydgoszczy poinformował o kolejnej edycji konkursu "Nagroda Prezydenta Miasta Bydgoszczy za pracę inżynierską, magisterską lub doktorską związaną z Bydgoszczą".

Zapraszamy zdolnych młodych ludzi do udziału w konkursie i zaprezentowania swoich ambitnych i odważnych projektów.

Komplet materiałów informacyjnych związanych z konkursem znajduje się w załączniku. Informacje są także dostępne na stronie internetowej bydgoszcz.pl/najlepszydyplom.

Dział ds. Osób z Niepełnosprawnościami poszukuje studentów chcących podjąć zadanie asystentów organizacyjnych studentów z niepełnosprawnościami

Dział ds. Osób z Niepełnosprawnościami poszukuje studentów chcących podjąć zadanie asystentów organizacyjnych studentów z niepełnosprawnościami.


W szczególności poszukuje:

- II rok kierunku Administracja;

Zatrudnieni asystenci będą odpowiedzialni m.in. za wsparcie organizacji nauki, wsparcie organizacyjno-techniczne oraz informacyjne, itp. Wymiar pracy to 20 h miesięcznie. Za wykonanie zadań przysługiwać będzie wynagrodzenie 1000 zł brutto miesięcznie.

Podmiotem zatrudniającym asystentów jest Stowarzyszenie ASPI.

Studenci zainteresowani ofertą proszeni są o kontakt mailowy z Działem ds. Osób z Niepełnosprawnościami, wpisując w tytule maila „ASYSTENT ORGANIZACYJNY”.

e-mail: niepelnosprawni@ukw.edu.pl

 

Nagroda Prezydenta Miasta Bydgoszczy dla wyróżniających się studentów

Informujemy o możliwości ubiegania się o Nagrodę Naukową Prezydenta Miasta, Stypendium Prezydenta dla wybitnych młodych naukowców oraz Stypendium Prezydenta dla wyróżniających się studentów.

Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie!

Plebiscyt Edukacyjny 2023

Drodzy Studenci!

Zapraszamy Was do udziału w "Plebiscycie Edukacyjnym 2023". Możecie w nim zgłosić swojego kandydata do tytułu "Nauczyciel Akademicki".

Zaszczytne tytuły zostaną przyznane najpierw w każdym powiecie, później w województwie, a następnie w skali całego kraju. Z pewnością warta docenienia jest umiejętność pełnego pasji i zaangażowania przekazywania wiedzy, wysoka kultura osobista i przyjazne, partnerskie podejście do studentów.

Więcej informacji na stronie www.pomorska.pl

Stypendia dla studentów w roku akademickim 2023/2024

Dział Rekrutacji i Spraw Studenckich informuje, że w roku akademickim 2023/2024 logowanie na wszystkie typy stypendiów będzie odbywało się drogą  elektroniczną w systemie USOSweb na stronie usosweb.ukw.edu.pl.

Terminy składania dokumentów:

1. Stypendia socjalne:

  • Wnioski drogą elektroniczną należy złożyć w terminie: 16.10.2023 r. -20.10.2023 r.

  • Papierowe wnioski należy złożyć do 23 października.

2. Stypendia dla osób z niepełnosprawnością:

  • Stypendia rektora i stypendia dla osób z niepełnosprawnością należy złożyć w terminie: 23.10.2023 r. -25.10.2023 r.

  • Papierowe wnioski należy złożyć do 26 października.